Odnosi s javnošću

draganadjermanovic.com  

O čemu razmišlja menadžer za Odnose s javnošću, kako vidi svet oko sebe kao ličnost i kao profesionalac.
Koliko direktna komunikacija i demistifikacija običnih i neuobičajenih pojava život generalno, čini jednostavnijim i kvalitetnijim.
Kolika je odgovornost na pojedincima a kolika na uticajnim grupama u kreiranju stavova javnog mnjenja u cilju lične i profesionalne promocije.
Blog o PRepoznavanju prilika i korišćenju mogućnosti.

BLOG JE PREMEŠTEN NA ADRESU WWW.DRAGANADJERMANOVIC.COM

Blog na novoj adresi - VAŽNO

ddjermanovic | 25 Mart, 2009.

Idemo dalje…

Nema stajanja…
Nisam zapravo još ni počela…

Današnji dan je vrlo poseban. Malo je i tužan… imala sam 17 godina, puno nade, želje, dragih misli… na nekoliko meseci utonula sam u nemiran san… čekala sam buđenje do juna. Tada je u Srbiji ponovo zasjalo Sunce; zubato… ali ipak Sunce…

Danas je 24. mart.  Mnogo je više vedar i sunčan nego pre devet godina… danas je rođendan jedne posebne gospođice.

I još nešto vrlo važno: nakon devet meseci blog ima svoj domen i novo ruho… Moj hobi me ispunjava mnogo više nego što sam očekivala, uživam… idemo korak dalje…

Nekako, nisam vična svim ovim tehnološkim smicalicama i još pride novotarijma. A zavolela sam da blogujem. Koristila sam od početka usluge servisa blog.rs. Nije mi predstavljalo problem što je to besplatan servis; takav bih put preporučila i svojim kolegama… najvažnije mi je bilo da osetim blogovanje. Na početku je forma bila daleko iza suštine…

E, pa stvari se menjaju…

Vreme je i za formu.

Obzirom da imam vrlo malo vremena da menjam, osvežavam, doterujem, ažuriram… a hoću sve (kao i uvek i kao u svemu bez izuzetka); kvalitetan i dinamičan blog pregledan i još jednostavniji za upotrebu, sa ogrooooomnim osmehom na usnama dočekala sam novu uslugu mog dosadašnjeg blog servisa: blog hosting servisa blog.rs kroz Gold paket.

Iako nekima od vas sve to deluje prejednostavno, verujte da je za mene rasterećenje što je u moje ime neko postavio temu, postavio domen, prebacio sve sadržaje sa starog bloga i preko 600 komentara… ubacio pluginove i druge zgode uz mogućnost pružanje tehničke podrške i ažuriranje svih novih verzija.

To za mene znači više vremena za analiziranje i pisanje (čitajte za uživanje) a ni najmanje utrošenog vremena na ruho i funkcionalost, što je za jednu damu prava sreća.

Zahvaljujem sjajnoj ekipi servisa blog.rs na brzo, efikasno i pedantno odrađenom poslu u rekordnom vremenu!

Na novom početku nazirem i kurs pisanja: oštrije, direktnije, raznovsnije, drskije, u po nečemu nežnije… češće… sigurnije…

Mada, nova tema nije jedini razlog izvesne buduće promene kursa pisanja… Ovo je prva vidljiva promena. Sledi još iznenađenja.

Nisam promenila ritam… menjam muziku…
 
p.s. novi sadržaji i komentari od danas se nalaze na adresi www.draganadjermanovic.com
 
Želim vam dobrodošlicu!

Vlog - video blog

ddjermanovic | 16 Mart, 2009.

Dobro ste pročitali... VLOG... mnogo se toga događa oko nas...

Novi alati, modeli i kanali komunikacije. PR je tu i nema tu nekih promena, ali gotovo sve ono što ga čini izrazito uspešnim - novo je.

Večeras sam pričala sa blogowskim na temu njegovih dosadašnjih vlog aktivnosti.

Blogowski (Peđa Pušelja) je autor klasičnog bloga... Imao je različite faze u blogovanju i bez obzira na promene u načinu i frekvenciji pisanja ostao je jedan od najuticajnijih blogera u Srbiji i regionu. Autor je i prvog vloga u našoj zemlji.

PReporučila bih svojim kolegama PR-ovcima da obrate pažnju na Peđino pisanje, vrlo direktne komentare i proaktivnu percepciju pojava. Ovaj bloger vam može doneti puno problema.  (Dalje)

Riznica života

ddjermanovic | 10 Mart, 2009.

Prošla je ponoć...

U snu su oni koje milo ljubim dok snevaju i srećna sam.

Ne mogu um da nateram u san.... ih... nikada... nije ova noć po tome ni malo posebna...  (Dalje)

Public Relations evolucije: propaganda i PR

ddjermanovic | 23 Februar, 2009.

PROFESIONALNA EVOLUCIJA deo prvi

Iako se posmatrajući svetsku istoriju, mogu pratiti različite pojave ciljanog (da ne kažem strateškog) komuniciranja, naša struka je institucionalizovana u prvoj polovini XX veka.

Već na samom početku (iako zvuči paradoksalno) struka je evoluirala. Iako su određene taktike ciljanog komuniciranja bile primenjivane pre i posebno za vreme I Svetskog rata, grupa stručnjaka na čelu sa Edvardom Bernaysom ("autor" termina PR) i Ivy Leejem (autor prvog Saopštenja za javnost), je po okončanju ovog ratnog sukoba najvećih razmera, terminisala profesiju Odnosa s javnošću. (Dalje)

Intervju za magazin "Preduzeće" Ekonomist media Group

ddjermanovic | 18 Februar, 2009.

Magazin Preduzeće u poslednjem broju od 17. februara objavio je tekst na temu: "Važnost i način korišćenja bloga Web profit". Autorka teksta je gospođica Vesna Lapčić, a tekst sublimira zanimljive detalje i primere iz blogerske prakse.

Tekst sadrži i delove intervjua sačinjenog sa profesorom Draganom Varagićem (ceo tekst pročitajte ovde), kao i pojedine delove intervjua koje je autorka sačinila i sa autorkom ovog bloga. 

U nastavku objavljujem pitanja koja su mi poslata, kao i odgovore na njih u celosti.  (Dalje)

Zemlja kao Brend - Okrugli sto "Nacionalni Brend Srbije"

ddjermanovic | 17 Februar, 2009.

Sajam Brendova, Okrugli sto "Nacionalni brend Srbije".

O Srbiji, njenom imidžu i predlozima za napredak prva govori gospođa Angie Hall. Vidno emotivno i lično vezana za našu zemlju. Bez elemenata jasnih i objektivnih opservacija... bez suštine.

Na okluglom stolu profesori... ljudi iz "državnog aparata"... zgodni i podobni...

"Preživeli" su ove i one promene... tu su gde su i dobro im je.

Zaključke i činjenice ću preskočiti iz prostog razloga - nisu iznete(Dalje)

Uticaj blogova na novinare - Brodeur istraživanje

ddjermanovic | 06 Februar, 2009.

Obzirom na činjenicu da čak 60% svojih aktivnosti PR-ovi i agencije za Odnose s javnošću ulažu u odnose s medijima, te da nam je zaista stalo do toga šta novinari o nama (našoj kompaniji) misle,  čak i osećaju, zgodno je da znamo u kolikoj meri na to njihovo mišljenje i osećanje utiču blogovi. (Dalje)

Zemlja kao Brend - ODGOVOR Ministarstva za trgovinu i usluge

ddjermanovic | 05 Februar, 2009.

Poštovana gospođo Đermanović,

Uvažena koleginice,


Zahvaljujem na Vašem dopisu, na koji odgovaram sa blagim zakašnjenjem i nadam se da mi nećete zameriti zbog toga.

Prvo da Vam kažem da sam posetio Vaš blog i slažem se sa Vašim konstatacijama: stanovnici Srbije (naročito onaj deo koji ima pristup internetu - a to je oko 1/3 građana Republike Srbije) vole da bloguju, primetan je i veliki interes za brendiranje i uopšte podizanje konkurentnosti srpske privrede i približavanje našeg društva evropskoj najboljoj praksi I svetskim standardima. Bar ja to tako mislim, pa i sagledavam. (Dalje)

"Koja je "opaka" namera Dragane Đermanović u blogovanju?????!!!!!!"

ddjermanovic | 04 Februar, 2009.

U poslednjih par dana više puta sam dobila gotovo istovetno pitanje u vezi sa pisanjem na blogu: "Zašto to radiš?"

Iako je neki put pitanje bilo postavljeno iskreno i dobronamerno, više puta sam mogla da osetim i pitanje između redova: "Koji ti je cilj, interes, šta se "valja" iza brega?"

Obzirom da su neki takvi komentari bili čak i vrlo neukusni, te da sam u nekim komentarima doslovce ucenjivana i da mi je na određeni način upućivana i, da tako nazovem, antidemokratska preporuka, smatram da je nužno da se pojasnim, da se malo bliže predstavim i napomenem neke značajne informacije o blogu.

 (Dalje)

Danga - Radoje Domanović 1873 -1908

ddjermanovic | 03 Februar, 2009.

DANGA

Snio sam strašan san.

Ne čudim se samom snu, već se čudim kako sam imao kuraži i da sanjam strašne stvari, kad sam i ja miran i valjan građanin, dobro dete ove namučene, mile nam majke Srbije, kao i sva druga deca njena. 'Ajde, da rečem da ja pravim izuzetak od ostalih, ali ne, brate, već sve na dlaku radim što i drugi, a ponašanja sam tako pažljiva da mi nema ravna.  (Dalje)

Zemlja kao Brend - Srbija kao Brend II a - Pismo odgovornoj osobi

ddjermanovic | 03 Februar, 2009.

Gospodin Željko Stojanović mi se u telefonskom razgovoru predstavio kao odgovorna osoba u Ministarstvu trgovine i usluga u Vladi Republike Srbije, Sektor za usluge, nadležan za projekat "Nacionalni brend Srbije".

*******************************

Poštovani gospodine Stojanoviću,

Pre svega želim da Vas pozdravim i da Vam se zahvalim na
zainteresovanosti i telefonskom razgovoru od 29. januara, što izuzetno
cenim.

Kako sam Vam obećala, u prilogu ovog maila pronaći ćete osnovne
informacije o meni lično, a takođe ću Vam predstaviti i moje motive za
bavljenje temom brendiranja naše zemlje. Takođe, prosleđujem Vam
relevantne linkove ka 3 blog posta koja sam objavila na blogu
www.draganadjermanovic.com i ostale vrlo aktuelne linkove na istu
temu.
 (Dalje)

Zemlja kao Brend - Srbija kao Brend II

ddjermanovic | 02 Februar, 2009.

KO SMO, ŠTA SMO...

Bilo je znamenitih Srba i znamenitih građana Srbije; pobeđivali smo i Vizantijsko carstvo i Bugare; predvodili smo oslobodilačke bitke sa Turcima, Austrougarima, Nemcima; Turci su nam lomili duh i ubijali nacionalnu svest više od IV veka; stvarali smo i rušili; kroz istoriju dugu XIV vekova imali smo i vođe, careve, kraljeve, kneževe, reformatore, autokrate, demokrate, radikale, priznate i nepriznate naučnike; više nego jednom reformatori su ubijani; imali smo državne udare, atentate, zavere, ubistva; jedno ubistvo i jedna Crna ruka bili su okidač i I Svetskog rata; u tom smo ratu izgubili 1,3 miliona građana (28% nacije); u bitkama i ratovima bili smo uzor hrabrosti i požrtvovanja i mnogo starijim i u ratu iskusnijim nacijama;  (Dalje)

Zemlja kao Brend - Country as a Brand Ia

ddjermanovic | 29 Januar, 2009.

Blogger relations u praksi!

Dragi moji u vezi sa mojom najavom o pisanju posta na temu Brend Srbije, na preporuku i inicijativu predstavnika Ministarstva trgovine i usluga Vlade Republike Srbije danas sam bila u kontaktu (putem direktne telefonske linije i to u roku od odmah Wink) sa odgovornom osobom u Sektoru za usluge Ministarstva, gospodinom Željkom Stojanovićem.  (Dalje)

Zemlja kao Brend - Country as a Brand I

ddjermanovic | 28 Januar, 2009.

Nedavno je objavljen izveštaj o zemljama kao brendovima i prepoznatljivosti zemalja na globalnom tržištu - Country brand Index (CB Index). Četvrtu godinu za redom ovaj Index izdaje FutureBrand, vodeća konsultanska kuća u oblasti brendinga. Izveštaj je više nego zanimljiv i vrlo indikativan. Ko je ko na mapi Sveta, koliko je koja zemlja poželjna, topla i sigurna i na koji način pozitivan imidž zemlje utiče na njen razvoj generalno, osnovni su zaključci koje sam donela analizirajući CB Index. (Dalje)

Izrael u Gaza sitiju

ddjermanovic | 15 Januar, 2009.

Eksploatacija online servisa i interneta u cilju ratne propagande

Izrael vodi rat prodirući sve dublje u pojas Gaze. Njihovi tenkovi zašli su duboko u Gaza siti. Svetska javnost ima podeljena mišljenja o opravdanosti izraelske invazije. Izraelci su stoga počeli intenzivno da koriste i nove medije kako bi i na taj način uticali na stavove javnog mnjenja.

Svaka pojava se komunicira. Neke pojave se komuniciraju veštije od drugih. Neki se ratovi vode, a neki čak dobijaju zahvaljujući veštoj komunikaciji.  Sve se argumentovanije čuje glas komunikoloških stručnjaka, da je Obama imao dobru kampanju i sjajne rezultate, na prvom mestu zahvaljujući izuzetnoj eksploataciji novih medija. U najmanju ruku zahvaljujući novim medijima prikupuio je 430 miliona dolara (67% ukupno prikupljenih sredstava za kampanju)  dobrim online nastupom. Primera je sve više.  (Dalje)

1 2 3 4  Sledeći»
 
CC - Neka prava zadržana pod Creative Commons licencom 3.0, Srbija 2008 by draganadjermanovic.com – Accessible and Valid XHTML 1.0 Strict and CSS
Powered by LifeType - Design by BalearWeb