O čemu razmišlja menadžer za Odnose s javnošću, kako vidi svet oko sebe kao ličnost i kao profesionalac.
Koliko direktna komunikacija i demistifikacija običnih i neuobičajenih pojava život generalno, čini jednostavnijim i kvalitetnijim.
Kolika je odgovornost na pojedincima a kolika na uticajnim grupama u kreiranju stavova javnog mnjenja u cilju lične i profesionalne promocije.
Blog o PRepoznavanju prilika i korišćenju mogućnosti.
BLOG JE PREMEŠTEN NA ADRESU WWW.DRAGANADJERMANOVIC.COM
ddjermanovic | 25 Mart, 2009.
ddjermanovic | 16 Mart, 2009.
Dobro ste pročitali... VLOG... mnogo se toga događa oko nas...
Novi alati, modeli i kanali komunikacije. PR je tu i nema tu nekih promena, ali gotovo sve ono što ga čini izrazito uspešnim - novo je.
Večeras sam pričala sa blogowskim na temu njegovih dosadašnjih vlog aktivnosti.
Blogowski (Peđa Pušelja) je autor klasičnog bloga... Imao je različite faze u blogovanju i bez obzira na promene u načinu i frekvenciji pisanja ostao je jedan od najuticajnijih blogera u Srbiji i regionu. Autor je i prvog vloga u našoj zemlji.
PReporučila bih svojim kolegama PR-ovcima da obrate pažnju na Peđino pisanje, vrlo direktne komentare i proaktivnu percepciju pojava. Ovaj bloger vam može doneti puno problema. (Dalje)
ddjermanovic | 10 Mart, 2009.
Prošla je ponoć...
U snu su oni koje milo ljubim dok snevaju i srećna sam.
Ne mogu um da nateram u san.... ih... nikada... nije ova noć po tome ni malo posebna... (Dalje)
ddjermanovic | 23 Februar, 2009.
PROFESIONALNA EVOLUCIJA deo prvi
Iako se posmatrajući svetsku istoriju, mogu pratiti različite pojave ciljanog (da ne kažem strateškog) komuniciranja, naša struka je institucionalizovana u prvoj polovini XX veka.
Već na samom početku (iako zvuči paradoksalno) struka je evoluirala. Iako su određene taktike ciljanog komuniciranja bile primenjivane pre i posebno za vreme I Svetskog rata, grupa stručnjaka na čelu sa Edvardom Bernaysom ("autor" termina PR) i Ivy Leejem (autor prvog Saopštenja za javnost), je po okončanju ovog ratnog sukoba najvećih razmera, terminisala profesiju Odnosa s javnošću. (Dalje)
ddjermanovic | 18 Februar, 2009.
Magazin Preduzeće u poslednjem broju od 17. februara objavio je tekst na temu: "Važnost i način korišćenja bloga Web profit". Autorka teksta je gospođica Vesna Lapčić, a tekst sublimira zanimljive detalje i primere iz blogerske prakse.
Tekst sadrži i delove intervjua sačinjenog sa profesorom Draganom Varagićem (ceo tekst pročitajte ovde), kao i pojedine delove intervjua koje je autorka sačinila i sa autorkom ovog bloga.
U nastavku objavljujem pitanja koja su mi poslata, kao i odgovore na njih u celosti. (Dalje)
ddjermanovic | 17 Februar, 2009.
Sajam Brendova, Okrugli sto "Nacionalni brend Srbije".
O Srbiji, njenom imidžu i predlozima za napredak prva govori gospođa Angie Hall. Vidno emotivno i lično vezana za našu zemlju. Bez elemenata jasnih i objektivnih opservacija... bez suštine.
Na okluglom stolu profesori... ljudi iz "državnog aparata"... zgodni i podobni...
"Preživeli" su ove i one promene... tu su gde su i dobro im je.
Zaključke i činjenice ću preskočiti iz prostog razloga - nisu iznete. (Dalje)
ddjermanovic | 06 Februar, 2009.
Obzirom na činjenicu da čak 60% svojih aktivnosti PR-ovi i agencije za Odnose s javnošću ulažu u odnose s medijima, te da nam je zaista stalo do toga šta novinari o nama (našoj kompaniji) misle, čak i osećaju, zgodno je da znamo u kolikoj meri na to njihovo mišljenje i osećanje utiču blogovi. (Dalje)
ddjermanovic | 05 Februar, 2009.
ddjermanovic | 04 Februar, 2009.
U poslednjih par dana više puta sam dobila gotovo istovetno pitanje u vezi sa pisanjem na blogu: "Zašto to radiš?"
Iako je neki put pitanje bilo postavljeno iskreno i dobronamerno, više puta sam mogla da osetim i pitanje između redova: "Koji ti je cilj, interes, šta se "valja" iza brega?"
Obzirom da su neki takvi komentari bili čak i vrlo neukusni, te da sam u nekim komentarima doslovce ucenjivana i da mi je na određeni način upućivana i, da tako nazovem, antidemokratska preporuka, smatram da je nužno da se pojasnim, da se malo bliže predstavim i napomenem neke značajne informacije o blogu.
ddjermanovic | 03 Februar, 2009.
DANGA
Snio sam strašan san.
Ne čudim se samom snu, već se čudim kako sam imao kuraži i da sanjam strašne stvari, kad sam i ja miran i valjan građanin, dobro dete ove namučene, mile nam majke Srbije, kao i sva druga deca njena. 'Ajde, da rečem da ja pravim izuzetak od ostalih, ali ne, brate, već sve na dlaku radim što i drugi, a ponašanja sam tako pažljiva da mi nema ravna. (Dalje)
ddjermanovic | 03 Februar, 2009.
Gospodin Željko Stojanović mi se u telefonskom razgovoru predstavio kao odgovorna osoba u Ministarstvu trgovine i usluga u Vladi Republike Srbije, Sektor za usluge, nadležan za projekat "Nacionalni brend Srbije".
*******************************
ddjermanovic | 02 Februar, 2009.
KO SMO, ŠTA SMO...
Bilo je znamenitih Srba i znamenitih građana Srbije; pobeđivali smo i Vizantijsko carstvo i Bugare; predvodili smo oslobodilačke bitke sa Turcima, Austrougarima, Nemcima; Turci su nam lomili duh i ubijali nacionalnu svest više od IV veka; stvarali smo i rušili; kroz istoriju dugu XIV vekova imali smo i vođe, careve, kraljeve, kneževe, reformatore, autokrate, demokrate, radikale, priznate i nepriznate naučnike; više nego jednom reformatori su ubijani; imali smo državne udare, atentate, zavere, ubistva; jedno ubistvo i jedna Crna ruka bili su okidač i I Svetskog rata; u tom smo ratu izgubili 1,3 miliona građana (28% nacije); u bitkama i ratovima bili smo uzor hrabrosti i požrtvovanja i mnogo starijim i u ratu iskusnijim nacijama; (Dalje)
ddjermanovic | 29 Januar, 2009.
Blogger relations u praksi!
Dragi moji u vezi sa mojom najavom o pisanju posta na temu Brend Srbije, na preporuku i inicijativu predstavnika Ministarstva trgovine i usluga Vlade Republike Srbije danas sam bila u kontaktu (putem direktne telefonske linije i to u roku od odmah ) sa odgovornom osobom u Sektoru za usluge Ministarstva, gospodinom Željkom Stojanovićem. (Dalje)
ddjermanovic | 28 Januar, 2009.
Nedavno je objavljen izveštaj o zemljama kao brendovima i prepoznatljivosti zemalja na globalnom tržištu - Country brand Index (CB Index). Četvrtu godinu za redom ovaj Index izdaje FutureBrand, vodeća konsultanska kuća u oblasti brendinga. Izveštaj je više nego zanimljiv i vrlo indikativan. Ko je ko na mapi Sveta, koliko je koja zemlja poželjna, topla i sigurna i na koji način pozitivan imidž zemlje utiče na njen razvoj generalno, osnovni su zaključci koje sam donela analizirajući CB Index. (Dalje)
ddjermanovic | 15 Januar, 2009.
Eksploatacija online servisa i interneta u cilju ratne propagande
Izrael vodi rat prodirući sve dublje u pojas Gaze. Njihovi tenkovi zašli su duboko u Gaza siti. Svetska javnost ima podeljena mišljenja o opravdanosti izraelske invazije. Izraelci su stoga počeli intenzivno da koriste i nove medije kako bi i na taj način uticali na stavove javnog mnjenja.
Svaka pojava se komunicira. Neke pojave se komuniciraju veštije od drugih. Neki se ratovi vode, a neki čak dobijaju zahvaljujući veštoj komunikaciji. Sve se argumentovanije čuje glas komunikoloških stručnjaka, da je Obama imao dobru kampanju i sjajne rezultate, na prvom mestu zahvaljujući izuzetnoj eksploataciji novih medija. U najmanju ruku zahvaljujući novim medijima prikupuio je 430 miliona dolara (67% ukupno prikupljenih sredstava za kampanju) dobrim online nastupom. Primera je sve više. (Dalje)
Ja sam Dragana Vujović Đermanović.
Rođena sam 29. aprila 1981. godine u Odžacima.
Živim i radim u Novom Sadu.
Udata sam i majka dve devojčice.
*********************************************
Filozofski fakultet Novi Sad, odsek za srpski jezik i književnost.
Zaposlena sam u bankarskom sektoru.
********************************************
Lično - F.M. Dostojevski, akustična gitara, komunikacija, emancipacija, ljudska prava i slobode, Zagorovi stripovi i ukupan opus dečijih pesama i Walt Disney crtaća.
*******************************************
« | Maj 2025 | » | ||||
---|---|---|---|---|---|---|
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
1 | 2 | 3 | 4 | |||
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 |
19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |