Odnosi s javnošću

draganadjermanovic.com  

O čemu razmišlja menadžer za Odnose s javnošću, kako vidi svet oko sebe kao ličnost i kao profesionalac.
Koliko direktna komunikacija i demistifikacija običnih i neuobičajenih pojava život generalno, čini jednostavnijim i kvalitetnijim.
Kolika je odgovornost na pojedincima a kolika na uticajnim grupama u kreiranju stavova javnog mnjenja u cilju lične i profesionalne promocije.
Blog o PRepoznavanju prilika i korišćenju mogućnosti.

BLOG JE PREMEŠTEN NA ADRESU WWW.DRAGANADJERMANOVIC.COM

category: Klasični mediji vs novi mediji

Blogger relations

Dragi PR-ovci ovaj će vam naslov zvučati poznato, bar u onom delu "relations". Obzirom da pratite draganadjermanovic.com , pretpostavljam da vam je poznat sam fenomen blogovanja   i barem deo mogućnosti koje kao PRofesionalci stičete ulaskom u blogosferu. Kako biste na...

Znakovi pored puta

Rezultati relevantnih istraživanja i uticaj blogova   Jedan prijatelj mi je slikovito objasnio značaj istraživanja tržišta; rekao je: „neki ljudi će u ogromnom brdu zlato tražiti udarajući alatkama i sirovom snagom nasumice. Trošiće i alat i snagu i...

Oglašavanje u Srbiji 2007. i pretpostavljeni trendovi

Trendovi u medijskom oglašavanju Ekonomist magazin  Borba za korisnike Autor: Vesna Lapčić Oglašivači najviše reklama plasiraju na televiziji, a primetno je da budžeti za oglašavanje zavise od ukupne političke i ekonomske...

Skupo podilaženje!!!

Ekonomist magazin, Broj 423, 30. jun 2008. Mediji i oglašivači - Skupo podilaženje Autor: Vesna Lapčić Mediji samo kratkoročno mogu biti na dobitku ukoliko prihvate da im uređivačku politiku kroje oglašivači, zaključak je urednika nekoliko...
 
CC - Neka prava zadržana pod Creative Commons licencom 3.0, Srbija 2008 by draganadjermanovic.com – Accessible and Valid XHTML 1.0 Strict and CSS
Powered by LifeType - Design by BalearWeb