Odnosi s javnošću

draganadjermanovic.com  

O čemu razmišlja menadžer za Odnose s javnošću, kako vidi svet oko sebe kao ličnost i kao profesionalac.
Koliko direktna komunikacija i demistifikacija običnih i neuobičajenih pojava život generalno, čini jednostavnijim i kvalitetnijim.
Kolika je odgovornost na pojedincima a kolika na uticajnim grupama u kreiranju stavova javnog mnjenja u cilju lične i profesionalne promocije.
Blog o PRepoznavanju prilika i korišćenju mogućnosti.

BLOG JE PREMEŠTEN NA ADRESU WWW.DRAGANADJERMANOVIC.COM

category: Trendovi

Blog na novoj adresi - VAŽNO

Idemo dalje… Nema stajanja… Nisam zapravo još ni počela… Današnji dan je vrlo poseban. Malo je i tužan… imala sam 17 godina, puno nade, želje, dragih misli… na nekoliko meseci utonula sam u nemiran san… čekala sam buđenje do juna....

Vlog - video blog

Dobro ste pročitali... VLOG ... mnogo se toga događa oko nas... Novi alati, modeli i kanali komunikacije. PR je tu i nema tu nekih promena, ali gotovo sve ono što ga čini izrazito uspešnim - novo je. Večeras sam pričala sa blogowskim na temu njegovih dosadašnjih...

Uticaj blogova na novinare - Brodeur istraživanje

Obzirom na činjenicu da čak 60% svojih aktivnosti PR-ovi i agencije za Odnose s javnošću ulažu u odnose s medijima, te da nam je zaista stalo do toga šta novinari o nama (našoj kompaniji) misle,  čak i osećaju, zgodno je da znamo u kolikoj meri na to njihovo...

U klijentu je profit a obmana klijenta skupo košta!

Profesor Merlin Stoun  za Biznis i Ekonomist. U današnjem izdanju magazina "Biznis" objavljen je intervju sa  dr. Merlin Stounom. Zanimljiv intervju sa njim objavljen je i u broju 437 Ekonomist magazina pre nekoliko nedelja. Ovaj vrlo zanimljiv čovek je...

Za šta se obrazuju PR stručnjaci u Evropi

  EUPRERA 2008. Milano, Italija   Dragi moji, Opet sam potvrdila sebi da što više čovek zna - to više zna da ne zna. A mogla sam prosto da pročitam 1. poglavlje u Istoriji filozofije sa opisom života milog mi i dragog Sokrata   (Dalje)

Interna javnost - ciljna grupa, ambasadori imidža, partneri kompanije ili zapostavljeni pojedinci

«Čak 55,1% građana Srbije odlučuje se za određenu bankarsku uslugu odlaskom u banku, a 18,2% na osnovu preporuka prijatelja ili rodbine/korisnika», neki su od rezultata istraživanja agencije TNS medium GALLUP rađenog za potrebe Narodne banke Srbije.   (Dalje)

Budućnost Odnosa s javnošću

Interakcija u Praksi Inspirisano analizom Rosa Dawsona, Reprint of Marketing Mag Živimo u svetu u kojem se poslovanje, pa i čitavo društvo, bazira na toku ideja i informacija. Takvo okruženje predstavlja jasnu perspektivu za PRofesionalce koji na pravi...
 
CC - Neka prava zadržana pod Creative Commons licencom 3.0, Srbija 2008 by draganadjermanovic.com – Accessible and Valid XHTML 1.0 Strict and CSS
Powered by LifeType - Design by BalearWeb