Odnosi s javnošću

draganadjermanovic.com  

O čemu razmišlja menadžer za Odnose s javnošću, kako vidi svet oko sebe kao ličnost i kao profesionalac.
Koliko direktna komunikacija i demistifikacija običnih i neuobičajenih pojava život generalno, čini jednostavnijim i kvalitetnijim.
Kolika je odgovornost na pojedincima a kolika na uticajnim grupama u kreiranju stavova javnog mnjenja u cilju lične i profesionalne promocije.
Blog o PRepoznavanju prilika i korišćenju mogućnosti.

BLOG JE PREMEŠTEN NA ADRESU WWW.DRAGANADJERMANOVIC.COM

category: PRimeri iz prakse

Public Relations evolucije: propaganda i PR

PR OFESIONALNA EVOLUCIJA deo prvi Iako se posmatrajući svetsku istoriju, mogu pratiti različite pojave ciljanog (da ne kažem strateškog) komuniciranja, naša struka je institucionalizovana u prvoj polovini XX veka. Već na samom početku (iako zvuči paradoksalno) struka...

Izrael u Gaza sitiju

Eksploatacija online servisa i interneta u cilju ratne propagande Izrael vodi rat prodirući sve dublje u pojas Gaze. Njihovi tenkovi zašli su duboko u Gaza siti. Svetska javnost ima podeljena mišljenja o opravdanosti izraelske invazije. Izraelci su stoga počeli intenzivno da...

Kako da napišete sjajno Saopštenje za javnost

Jedan od najpopularnijih alata Odnosa s javnošću jeste Saopštenje za javnost (Press release). Iako ga svi pišemo - svi ne znamo da ga pišemo; iako se tako često koristi - svi ne znamo da ga koristimo (no hard feelings pls). Prema istraživanju Benchmark Research...

PR-ovci u ratu sa blogerima

Kada ste (kao PR) dovoljno netaktični i površni te navučete gnev jednog od najuticajnijih blogova na svetu računajte na nezadovoljne klijente i/ili menadžment i na srozavanje imidža! Puno problema...   (Dalje)

VIP događaj - školski primer

Ljubljana je 10. decembra bila domaćin  Albertu Arnoldu Goru  bivšem američkom potpredsedniku i aktivisti u borbi za poboljšanje klimatskih i ekoloških uslova na Zemlji. Domaćin Al Gora bio je Diners Club Slovenija , a bivši američki...

Društvo Srbije za odnose s javnošću - PR u Srbiji

Istraživanje o stanju u PRofesiji Maj/Jun 2008. Za potrebe Društva Srbije za odnose s javnošću (DSOJ) agencija Gfk sprovela je istraživanje u maju i junu ove godine. Rezultati istraživanja dostavljeni su DSOJ u oktobru, a okrugli sto na temu "Stanje u...

Novi PR blog

Baveći se online mentalnom gimnastikom na blogu Miss Cybernaut naišla sam na komentar kolege Marka Selakovića u kojem je linkovao svoj blog . Marka poznajem sa posta Društvo Srbije za ili protiv odnosa s javnošću na kojem  je prvi put komentarisao kao Markan,...

PR alati - Konferencija za novinare

Uglavnom pišem više analitičke i sadržaje u vezi sa strategijom u PRofesiji. U prethodnom postu dobila sam inicijativu da detaljnije opišem jedan od alata PR-a - Konferenciju za novinare. Nakon Konferencije za novinare u nekom narednom periodu opisaću (iz svog iskustva)...

Krizni PR - Hapšenje Gradonačelnika Zrenjanina

Poštovani posetioci, Najbolji način da naučimo jeste da sagledamo dovoljno pažljivo dobre (ali i loše) primere komuniciranja kojih u najbližem okruženju imamo na pretek. Kraljica PR-a je kriza. U njoj stvarno vidite koliko ste dobri, ili kako zapravo i niste dobri. Kriza...

NO COMMENT!

Maja Nikolić – fudbalski menadžer! Petak, 15. avgust 2008. 14:00   http://www.gradjanski.co.yu/navigacija.php?vest=27625    Kada je sa 18 godina napisala knjigu "Kako sam uspela", pevačica Maja Nikolić nije mogla ni da sanja da će deceniju i kusur...

Društvo Srbije za ili protiv Odnosa s javnošću

Svaki segment javnog života i poslovanja uređen je po principu jasnih pravila, obavezujućih (Zakoni) ili neobavezujućih (Memorandumi, Protokoli, Kodeksi). Na ovaj način uspostavljaju se pravila poslovanja, ponašanja, predviđaju uslovi, udruživanja, navode posledice i...

A kakvi smo mi u PRaksi

Čini mi se da se baš nisam dobro postavila prema postavljenom problemu. Krenulo je ovako: imam problem, ko je sve kriv?!   Inače stvari postavim malo drugačije: imam problem, da li sam ja kriva (koliko), a ko je onda kriv!?  (Dalje)

Kontekst i edukacija

Morala sam biti prilično motivisana i svakako hrabra pa da započnem diskusiju o svojoj struci, a potom i o kompatibilnim profesijama: novinarstvu, marketingu, propagandi, menadžmentu u širem smislu reči. Nadala sam se da ćemo polemisati, ukazivati jedni drugima na bitne stvari,...

Da li ste za krug?

SPINOVANJE Odnosi  s javnošću vrlo su kompleksna oblast najdirektnije povezana sa komunikacijama. Obzirom na činjenicu da je u stvari sve onako kako ga izkomuniciramo (a ne onako kako zapravo jeste) dolazimo do zaključka da onaj ko zna da komunicira i poznaje alate za tu namenu, u...
 
CC - Neka prava zadržana pod Creative Commons licencom 3.0, Srbija 2008 by draganadjermanovic.com – Accessible and Valid XHTML 1.0 Strict and CSS
Powered by LifeType - Design by BalearWeb